دانلود آهنگ جدید یاس به نام من میجنگم
دانلود آهنگ جدید یاس به نام من میجنگم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 من میجنگم...

بجنگ و برو جلو / این زندگی بهت میگه بدو بدو
تا پاهات از خستگی ذوق ذوق کنن و/ به دیوار مرگ سک سک کنن و...
یکی نیست بگه چته؟ / یکی نیست که امیدی به دل تو بده
میمونی تک و تنها با یه دنیا گله / یه روح تو زندون با بدنی که وله
تو دل دنیایی که بهش داری میگی بیرحم / از اول داری میگی سیرم
من هر دردی که دیدی دیدم / با این کوله بارا به سمت پیری میرم
میبینی پس حتما یه تریپی هست / تو باید ببینی دردا رو تا بگیری درس
یه روزی درد از بختو میچینی پس/ واسه ی هر در بسته کلیدی هست
وقتی غرب و  شرق در جنگ گرم و نرم و.../ و مرد و زن در نقش رهگذر و...
درگذر از بحث مرگ و خسته / از تو تفنگ تخ تخ! کمک کمک...
دختر و پسر سرمست  الکلن/ تا دردو در هر لحظه حل کنن
هرج و مرج در بطنو سطح شهرو / مردمم سرگرم ضرب و شتم
این حرفا قابل درکن
ولی من قاتل مرگم
چشمامو یه مشتی خاطره ترک کرد
ولی بازم منم عامل حرکت...
پس من میجنگم...
میدونم تو هم هستی پر ازدرد / ولی بگو بلندتر بلندتر / با صدای برندت مرتب بگو...
من میجنگم...
بگو مجدد مرتب/ بگو بلندتر بلندتر / با صدای برندت مرتب بگو...
من میجنگم...
میدونم تو هم هستی پر ازدرد / ولی بگو بلندتر بلندتر / با صدای برندت مرتب بگو... 
من میجنگم...
بگو مجدد مرتب / بگو بلندتر بلندتر / با صدای برندت مرتب بگو...
من میجنگم...
یااااس...با دلی که مثل دریاس...کسیکه تنها دوست و رفیق درداس...
من بی تاب ترینم...من بیدارترینم...اگه درا بسته شد به روم پس منم از دیوار پریدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: